朝日的陽光灑落像不著邊際的耳邊絮語,
妳說妳喜歡清晨的熱度因為新鮮青嫩。

午後的艷陽不受控制的從每個細縫竄出,
妳說不喜歡這麼放肆的撒野像個孩子。

炙熱的落日的像鮮血般染紅一整片天空,
妳說最愛這稍縱即逝末日般的炫紅餘光,
好像一切的理所當然,
都有了無可替代的美好...

我已經離妳多遠了,
同一片天空下的溫度,
還能彼此傳達嗎?

離別時  不忍直視的 妳的微笑,
到現在  即使是一秒,
也無法忘卻....

02.↓

03.↓

04.↓

05.↓

06.↓

07.↓

08.↓

09.↓

10.↓


11.↓

12.↓

13.↓

14.↓

15.↓

16.↓

17.↓

18.↓

19.↓

20.↓

21.↓

22.↓

23.↓

24.↓

25.↓

26.↓

27.↓

28.↓

29.↓

30.↓

31.↓

32.↓

33.↓

34.↓

35.↓

36.↓

37.↓

38.↓

39.↓

40.↓

41.↓

42.↓





攝影--------------琨瑾 周
MD----------------candy
文字--------------JOY
地點--------------Taiwan Pingtung County
背景音樂--------Goodbye My Lover
                           By:James Blunt


 

 

 

Goodbye My Lover James Blunt

Did I disappoint you or let you down?
我讓你失望  或使你消沉嗎?

Should I be feeling guilty
我應該感到內疚

or let the judges frown?
或讓罪惡感降臨嗎?

'Cause I saw the end before we'd begun,
因為我早在開始前便已預見結局

Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
我知道妳那時是盲目的 我知道我會贏得妳

So I took what's mine by eternal right.
我得到了本該就屬於我的

Took your soul out into the night.
在夜裡竊走的妳的靈魂

It may be over but it won't stop there,
或許這將要結束,但不會是在此刻

I am here for you if you'd only care.
如果你希望的話,我一直在這裡等著你


You touched my heart you touched my soul.
妳觸碰我的心,觸摸我的靈魂

You changed my life and all my goals.
妳改變了我的人生和所有目標

And love is blind and that I knew when,
然而當我的心被妳所蒙蔽時

My heart was blinded by you.
我的愛因妳而盲目

I've kissed your lips and held your head.
我吻過妳的唇,支持著妳

Shared your dreams and shared your bed.
分享妳的夢和體溫

I know you well, I know your smell.
我如此了解妳   我熟悉妳的氣味

I've been addicted to you.
愛妳像上癮般  無法自拔


Goodbye my lover.
再見了  我的愛人

Goodbye my friend.
再見了  我的朋友

You have been the one.
妳一直都是

You have been the one for me.
妳一直都是我的唯一


I am a dreamer but when I wake,
我曾是個有夢的人 但當我醒來

You can't break my spirit
妳打碎了我的靈魂

it's my dreams you take.
就如你帶走我的夢

And as you move on, remember me,
當妳釋懷繼續生活下去 請記得我

Remember us and all we used to be
請記得我們 和過去的一切

I've seen you cry, I've seen you smile.
我曾看著妳哭 看著妳笑

I've watched you sleeping for a while.
我曾看著妳睡著的容顏

I'd be the father of your child.
我也曾希望能與妳共組家庭


I'd spend a lifetime with you.
我想和妳共渡一生

I know your fears and you know mine
你我都知道彼此的恐懼

We've had our doubts but now we're fine,
曾經有過懷疑  但一切都過去了

And I love you, I swear that's true
而且我愛你,不容質疑

I cannot live without you
沒有你 我活不下去


And I still hold your hand in mine.
當我睡著時

In mine when I'm asleep.
我仍然握著妳的手

And I will bear my soul in time,
我想我會很快的忍住傷悲

When I'm kneeling at your feet.
當我在妳跟前

Goodbye my lover.
再見了  我的愛人

Goodbye my friend.
再見了  我的朋友

You have been the one.
妳一直都是

You have been the one for me.
妳一直都是我的唯一

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
我是如此的空虛,親愛的,我是如此空虛

I'm so, I'm so, I'm so hollow.
我是如此的,如此的,如此的空虛 




arrow
arrow
    全站熱搜

    HUOYE 發表在 痞客邦 留言(60) 人氣()