close


We will get marry.....
是‧未來進行式;

與你 一起前進的,
那漫長而未知的彼端,
將有著‧怎樣的風景呢?

現在,
我望著你‧你望向遠方,
透過你手心的溫度,
我感受到溫柔的堅定....

We are getting marry
是‧現在進行式;

我的幸福‧
早已滿溢‧

02.↓

03.↓

04.↓

05.↓

06.↓

07.↓

08.↓

09.↓

10.↓

11.↓

12.↓

13.↓

14.↓

15.↓

16.↓

17.↓

18.↓

19.↓

20.↓

21.↓

22.↓

23.↓

24.↓

25.↓

26.↓

27.↓

28.↓

29.↓

30.↓

31.↓

32.↓

33.↓

34.↓

 


 

攝影--------------琨瑾 周
造型..............婀娜姊
禮服..............
風尚人文優質婚紗會館
新人--------------凱玄‧珈伶
文字--------------JOY
地點--------------Taiwan Taichung City
背景音樂-------Those Sweet Words
                            Norah Jones

 


 

Those Sweet Words   Norah Jones


What did you say
你說了什麼
I know I saw you saying it
我看見了你在說話
My ears won't stop ringing
我的耳邊不斷響起
Long enough to hear those sweet words
永遠聽不夠的 那些甜蜜話語
What did you say
你說了什麼

And now the day
就在這一天
The hour hand has spun
時間之手不斷的旋轉
Before the night is done
在黑夜降臨之前
I just have to hear  those sweet words
我只是必須聽到 那些甜蜜話語
Spoken like a melody
如同旋律般的訴說著

All your love is a lost balloon
你的愛是一只失落的氣球
Rising up through the afternoon
在午後時分緩緩升起
'Til it could fit on the head of a pin
直到它嵌進空中成為頭頂上的別針

Come on in
快來這裡吧
Did you have a hard time sleeping
你是否曾經難以入睡
'Cause a heavy moon was keeping you awake
因為沈重的月光使你輾轉難眠
And all I know is I'm just glad to see you again
我只知道 我非常高興和你再次相遇

See my love like a lost balloon
看見我的愛像一只失落的氣球
Rising up through the afternoon
在午後時分緩緩升起
And then you appear
然後 你出現了

What did you say
你說了什麼
I know I saw you saying it
我看見了你在說話
My ears won't stop ringing
我的耳邊不斷響起
Long enough to hear    those sweet words
許久未曾聽見的那些甜蜜話語
And your simple melody
和你的簡單旋律

I just have to hear  Your sweet words
我只是必須聽到 你的 甜蜜話語
Spoken like a melody
如同旋律般的訴說著

I just wanna hear Those sweet words
我現在只想聽到那些 甜蜜話語




arrow
arrow
    全站熱搜

    HUOYE 發表在 痞客邦 留言(40) 人氣()