close

她說:「我不需要」
然後,高高的抬起了下巴;

她說:「我不難過」
然後,就真的微笑了起來;

誰都看不出她心中真正的想法,
就連她自己都不能清楚知道;

但是,
總是有那些時候,
她時常掉下眼淚;
卻從來都不知道,
是為了什麼。


◎ ‧ 攝影 / 琨瑾 周  ‧ 文joy @ ,2010 summer


02.↓


03.↓


04.↓


05.↓


06.↓


07.↓


08.↓


09.↓


10.↓


11.↓


12.↓


13.↓


14.↓


15.↓


16.↓


17.↓


18.↓


19.↓


20.↓


21.↓


22.↓


23.↓


24.↓


25.↓


26.↓


27.↓


28.↓


29.↓


30.↓


31.↓


32.↓


33.↓

2010 Copyright by huoye all right reserved.


   
Sweet Berry Kiss

作詞:こっこ/作曲:成田忍/編曲:根岸孝旨&成田忍

Daddy thank you for your kiss
Did you know How much I loved you
Daddy thank you for your kiss
in the past,only once

爹地 謝謝你的吻
你可知道我曾經多愛你
爹地 謝謝你的吻
以前曾吻過我一次 記憶中僅有的一次


I'll let you go along the shining blue sky
I'll let you go along Don't look back

我會讓你沿著這片燦爛藍天啟程
我會讓你啟程 別回頭


But I awoke from a dream
I call for you over and over again
但我卻從夢中驚醒
一遍又一遍地呼喚著你


Black berries make Daddy smile
Raspberries make Mommy smile
Sweet berries make me cry oh cry

黑莓子讓爹地微微笑
覆盆子讓媽咪微微笑
甜漿果卻讓我哭泣 噢 哭泣

Mommy thank you for your kiss
Did you know How much I needed you
Mommy thank you for your kiss
Reaching out for you

媽咪 謝謝你的吻
你可知道我曾經多需要你
媽咪 謝謝你的吻
可是我卻觸不到你

I'll let myself go along
But I awoke from a dream
I call for you over and over again


我會讓自己啟程
但我卻從夢中驚醒
一遍又一遍地呼喚著你


I lost my name who am I
I lost my home where am I
But I can fly high so far
So far away

我弄丟了我的名字 我是誰
我弄丟了我的家 我在哪
但我可以飛得好高好遠
好遠好遠



攝影--------------琨瑾 周
MD----------------毛毛
地點--------------Taichung City
背景音樂----------Cocco-Sweet Berry Kiss

arrow
arrow
    全站熱搜

    HUOYE 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()